مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 19:362019-04-10بين الملل

هشدار سازمان ملل نسبت به وخامت اوضاع انسانی در ونزوئلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مارک لوکوک ، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور انسانی روز چهارشنبه در گزارشی به شورای امنیت، - معاون دبیر کل سازمان ملل در امور انسانی ضمن هشدار به شورای امنیت اعلام کرد که ونزوئلا با یک بحران انسانی پیچیده روبرو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مارک لوکوک ، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور انسانی روز چهارشنبه در گزارشی به شورای امنیت، هشدار داد که در حال حاضر ونزوئلا با یک بحران انسانی پیچیده و نگران کننده روبروست.

به گفته معاون دبیر کل سازمان ملل، بحران انسانی در ونزوئلا باعث بروز وضعیت اضطراری و افزایش خطرات جانبی در منطقه آمریکای لاتین شده است.

مارک لوکوک در جلسه شورای امنیت از اعضای این شورا و همچنین دبیرکل سازمان خواست تا با توجه به گسترش بیماری ها در ونزوئلا و کمبود شدید امکانات بهداشتی و موادغذایی در این کشور اقدامات لازم را دنبال کنند.

اقتصاد ونزوئلا متأثر از تشدید تحریم های آمریکا رو به وخامت گذاشته و این شرایط باعث شده تا اوضاع انسانی و بهداشتی این کشور آمریکای لاتین نیز به شدت دچار بحران شود.

آمریکا تلاش دارد تا با اعمال فشار بر دولت قانونی نیکولاس مادورو از طریق تنگ تر کردن محاصره و تحریم ها، دولت این کشور را به مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل نسبت به وخامت اوضاع انسانی در ونزوئلا

هشدار سازمان ملل نسبت به وخامت اوضاع انسانی در ونزوئلا