مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 14:002019-04-10سياسي

مشاور روحانی: اگر احتمال برخورد نظامی افزایش پیدا کرده باشد، مقصر صرفاً ترامپ است


مشاور رییس جمهوری درباره احتمال افزایش برخورد نظامی میان ایران و آمریکا در پی قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی از سوی سران آمریکا گفت: - اگر این احتمال افزایش پیدا کرده باشد، مقصر و مسئولش صرفاً آقای ترامپ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری در حاشیه مراسم بیستمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و 110 شهید شاخص نیروهای مسلح که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی اظهار کرد: اگر این اقدام را به صورت یک جریان تاریخی بدانیم اصلاً از آن تعجب نمی کنیم.

چرا که مسیری که آمریکایی ها از ابتدای روی کار آمدن ترامپ آن را دنبال کردند به همین جا ختم می شد.

وی افزود: آنها فقط با سپاه، نیروهای دفاعی، نظام جمهوری اسلامی و حتی ملت ایران مشکلی ندارند بلکه مشکل جدی آمریکایی ها با موجودیت ایران است.

مشاور رییس جمهوری با بیان این که ایران با اتکا به مردم، نظام و نیروهای سپاهی خودش مقتدر است ، خاطر نشان کرد: طبیعی است نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی کسانی را که فکر می کردند در کوتاه مدت سلطه منطقه ای پیدا کنند، ناامید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور روحانی: اگر احتمال برخورد نظامی افزایش پیدا کرده باشد، مقصر صرفاً ترامپ است

مشاور روحانی: اگر احتمال برخورد نظامی افزایش پیدا کرده باشد، مقصر صرفاً ترامپ است