مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 08:062019-04-10بين الملل

راهی جز تعویق برگزیت وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آلمان، دونالد تاسک رییس شورای اروپا در دعوتنامه خود به اعضای اتحادیه اروپا به منظور شرکت در نشست ویژه امروز با موضوع برگزیت آورده است: - رییس شورای اروپا در دعوتنامه ارسالی خود به شرکت کنندگان نشست امروز بروکسل به بررسی تعویق یک ساله برگزیت اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آلمان، دونالد تاسک رییس شورای اروپا در دعوتنامه خود به اعضای اتحادیه اروپا به منظور شرکت در نشست ویژه امروز با موضوع برگزیت آورده است: برگزیت هنوز به اجرا در نیامده و راهی جز تعویق وجود ندارد.

وی در ادامه آورده است: در حالی که اروپا و انگلیس خواهان برگزیت بر اساس توافق هستند باید این مسیر را به واسطه موافقت جمعی برای تعویق در پیش گرفت.

رییس شورای اروپا با اشاره به درخواست نخست وزیر انگلیس مبنی بر تعویق برگزیت تا پایان ماه ژوئن اظهار داشت: تعویق طولانی مدت برگزیت تنها یک راه دارد و آن ارائه یک برنامه دقیق و مدون از سوی دولت انگلیس است.

تاسک افزوده است: تعویق برگزیت می تواند تا یکسال دیگر به طول انجامد مشروط بر ارائه گزارش زمانبندی شده و مبسوط که لندن در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار اروپا قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی جز تعویق برگزیت وجود ندارد

راهی جز تعویق برگزیت وجود ندارد