مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 10:552019-04-09سياسي

سفر عراق ارزان و متنوع شود


رییس سازمان حج و زیارت اصلاح بسته های سفر عتبات عالیات را خواستار شد و بر لزوم برنامه ریزی برای حمل و نقل ترکیبی و کاهش هزینه های این سفر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان در دیدار نوروزی با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید ، اظهار کرد: رونق تولید در حوزه حج و زیارت حفظ اشتغال 2500 دفتر خدمات زیارتی، کاهش هزینه ها و افزایش اعزام زائران خواهد بود.

او گفت: باید شرایطی فراهم شود تا بدنه کارگزاری (مدیران ثابت، عوامل و مدیران راهنما) ضمن اشراف پیدا کردن بر چرخه فرآیند خدمات رسانی به زائران و چگونگی ارائه خدمات و تسلط در روند اجرایی عملیات به همراه تامین امکانات خدمات رسانی در عتبات عالیات، هنگام بروز مشکلات مسؤولانه برخورد کنند.

رشیدیان توسعه تبلیغات و ارتباطات در حوزه سفرهای عتبات و اطلاع رسانی صریح درباره چگونگی خدمات دهی به زائران را مهم دانست و بر ضرورت ایجاد تنوع در طراحی بسته های سفر عتبات، تاکید کرد و افزود: باید خواسته و نیاز گروه های مختلف مشتاقان سفر عتبات شناسایی و بر اساس درخواست آن ها بسته های سفر طراحی شود.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: تسهیل و روان سازی فرآیند سفر عتبات در سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا (کارگزار اصلی اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر عراق ارزان و متنوع شود

سفر عراق ارزان و متنوع شود