مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 10:352019-04-09فرهنگي

هشدار درباره دانلود غیرقاونی آثار ادبی


«کازوئو ایشی گورو» و «فیلیپ پولمن» نویسنده های انگلیسی هستند که از دولت کشورشان خواستند علیه دانلود غیرقانونی کتاب های الکترونیکی وارد عمل شود.

- کازوئو ایشی گورو و فیلیپ پولمن نویسنده های انگلیسی هستند که از دولت کشورشان خواستند علیه دانلود غیرقانونی کتاب های الکترونیکی وارد عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، جمعی از 33 نویسنده سرشناس انگلیسی از جمله کازوئو ایشی گورو نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات و فیلیپ پولمن رییس انجمن نویسندگان بریتانیا در نامه ای خطاب به گِرگ کلارک وزیر تجارت، دانلود غیرقانونی کتاب های الکترونیکی را جرمی علیه عدالت اخلاقی معرفی کردند و از دولت درخواست کردند اقداماتی در جهت مبارزه با آن انجام دهد.

در این نامه که نام نویسندگان و شاعرانی چون ژوانا ترولوپ ، مولاری بِلکمن ، وندی کوپ و آنتونی بیوِر دیده می شود با اشاره به مطالعه انجام شده توسط اداره مالکیت معنوی بریتانیا که بر اساس آن از هر شش کتاب منتشرشده یک کتاب به صورت آنلاین و غیرقانونی خوانده می شود، نسبت به افزایش و شیوع این رفتار غیراخلاقی هشدار داده شده است.

پیش از قرار دادن آثار ادبی بر روی سایت های دانلود غیرقانونی، هیچ اجازه ای از نویسندگان گرفته نمی شود و صاحبان اثر هیچ منفعت مالی از دانلود آثارشان دریافت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره دانلود غیرقاونی آثار ادبی

هشدار درباره دانلود غیرقاونی آثار ادبی