موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - سازمان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كنفرانس بين المللي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - هفته بيست و ششم ليگ برتر - كائنات - كشتي آزاد جام زيلكوفسكي - شهرك مطهر - حلول ماه شوال - ويروس كرونا در بلژيك - محمدعلي خطيبي - شهرستان تفرش - تشكل هاي سياسي - آزادسازي رودخانه - دستگيري اراذل - طرح اصلاح قانون انتخابات - هفته پيوند اوليا و مربيان - فريدون عبدالملكي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 06:002019-04-09اقتصادي

خسارت بیش از 11 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های شهری قم


سیل اخیر قم به زیرساخت های شهری 11 میلیارد و 600 میلیون تومان خسارت زد.

- معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: سیل اخیر قم به زیرساخت های شهری 11 میلیارد و 600 میلیون تومان خسارت زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امیر سامع شامگاه دوشنبه در نودمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بارش های سیلابی در قم عنوان کرد: سیل قم خساراتی را به ویژه در محدوده بلوار زائر به دنبال داشت که با توجه به بررسی های لازم میزان خسارات به دقت، برآورد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: سیل اخیر قم به زیرساختهای شهری 11 میلیارد و 600 میلیون تومان خسارت زد.

وی اظهار کرد: در جهت کنترل آب های سطحی در قم با توجه به بارش باران،5 هزار و 251 چاه جذبی شناسایی شده که در حال پلاک گذاری است.

سامع بیان کرد: به دلیل برودت هوا در این ایام 21 سالن مسقف برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد و 15 هزار مسافر در این سالن ها اسکان یافتند.

وی گفت: در ایام پنجم و یازدهم فروردین در قم 49 و 39 میلی متر و در بالادست تا 70 میلی متر بارش باران به ثبت رسید و همین امر موجب طغیان رودخانه شد اما با مدیریت انجام شده تا حد زیادی مانع از بروز خسارات به زیرساخت های قم شدیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در رابطه با خدمات شهرداری در ایام نوروز افزود: پنج ایستگاه جهت راهنمایی زائر در این ایام راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از 11 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های شهری قم

خسارت بیش از 11 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های شهری قم