مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 فروردین 1398 ساعت 15:512019-04-08اقتصادي

فرماندار تویسرکان مطرح کرد خسارت 70 میلیارد تومانی در تویسرکان طی 2 روز بارندگی


برآورد اولیه خسارت بارندگی روزهای 11 و 12 فروردین ماه را 70 میلیارد تومان اعلام کردیم که البته بیشتر از این هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حبیب مومیوند عصر امروز در حاشیه بازدید از کمک های جمع آوری شده توسط فرهنگیان آموزش و پرورش تویسرکان با بیان اینکه بارندگی های امسال طی سال های گذشته بی سابقه بود اظهار کرد: تویسرکان و نهاوند بیشترین بارش ها را در سطح کشور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه اگر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت بارش های سیل آسا نبود، تویسرکان مستعد وضعیت اسف باری بود افزود: این کار بزرگ با تعامل همه جانبه و بکارگیری ظرفیت بخش دولتی و خصوصی پیگیری و اجرا شد.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریتی شهرستان در بارش های اخیر با همه توان پای کار بودند، به بازدید روز گذشته از بخش قلقل رود تویسرکان اشاره کرد و گفت: در تپه های روستای گل زرد به دلیل بارش های اخیر شاهد وقوع رانش زمین بودیم.

وی از عدم قطعی آب، برق، تلفن و گاز در سطح شهرستان طی بارش های اخیر خبر داد و تاکید کرد: هنوز تویسرکان در حالت آماده باش قرار دارد و مرخصی ها همچنان لغو است.

مومیوند با اشاره به اینکه 15 روستا در زمان بارش مستعد آبگرفتگی بودند که با اقدامات پیشگیرانه از وقوع این اتفاق جلوگیری شد بیان کرد: بیش از 600 واحد مسکن در سطح شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تویسرکان مطرح کرد خسارت 70 میلیارد تومانی در تویسرکان طی 2 روز بارندگی

فرماندار تویسرکان مطرح کرد خسارت 70 میلیارد تومانی در تویسرکان طی 2 روز بارندگی