مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 14:452019-04-07اقتصادي

ذخیره حجم قابل توجه منابع آبی در 1400 بند خاکی و سیل بند استان مرکزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: بیش از هزار و 400 بند خاکی و سیل بند در زیر مجموعه منابع طبیعی استان قرار داشت که با پیگیری های صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان، - خوشبختانه حجم زیادی از آب در پی بارش های اخیر در آنها ذخیره شد که می تواند به منابع آبی استان کمک شایانی بکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید آنجفی در نشستی با تشکل های بخش کشاورزی با بیان اینکه بارش های اخیر کشور در طول 65 ساله گذشته بی سابقه بوده است، افزود: خوشبختانه استان مرکزی به نسبت سایر استان های کشور که شرایط مشابهی با استان مرکزی داشتند، دچار خسارت های کمتری شده است و با اقدامات پیشگیرانه خوبی که صورت گرفت، هیچ گونه تلفات جانی را در استان شاهد نبودیم.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی، جهاد کشاورزی استان مرکزی مسئولیت 44 سد بزرگ در سطح استان را بر عهده گرفت که تمامی این سدها در طول این مدت مورد رصد و پایش شبانه روزی قرار داشتند و با فعالیت های فنی خوبی که انجام شد، از شکستن سدها جلوگیری شد.

آنجفی ادامه داد: بیش از هزار و 400 بند خاکی و سیل بند در زیر مجموعه منابع طبیعی استان قرار داشت که با پیگیری های صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان، خوشبختانه حجم زیادی از آب ذخیره شد که می تواند به منابع آبی استان کمک شایانی بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره حجم قابل توجه منابع آبی در 1400 بند خاکی و سیل بند استان مرکزی

ذخیره حجم قابل توجه منابع آبی در 1400 بند خاکی و سیل بند استان مرکزی