مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 13:262019-04-07بين الملل

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه ای هیچ کمک نقدی خارجی تا به حال دریافت نشده است


به دنبال برخی ابهامات در روند ارائه کمک های خارجی به سیل زدگان و نقش تحریم های ضدانسانی آمریکا در این خصوص، جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای به تشریح وضعیت کمک های بین المللی پرداخت.

- در متن این اطلاعیه آمده است: 1- پس از وقوع سیل گسترده در کشور، برخی از نهادهای بین المللی و جمعیت های ملی همدردی خود با مردم ایران و آمادگی برای همکاری در زمینه امدادرسانی یا ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی را اعلام کردند.

دفتر هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران، دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل(OCHA)  در ایران، الحاج اس سی ، دبیرکل فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، هلال السایر ، رییس جمعیت هلال احمر کویت، حسن بانو غضنفر ، رییس جمعیت هلال احمر افغانستان، نوروز اصلانوف ، رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان و عضو پارلمانی این کشور از جمله آنها بودند.

2- صلیب سرخ آلمان، جمعیت هلال احمر ترکیه و جمعیت هلال احمر کویت از جمله جمعیت های ملی بودند که کمک های غیر نقدی برای سیل زدگان ارسال کردند که توسط جمعیت هلال احمر دریافت شده و برخی از آنها نیز در میان سیل زدگان توزیع شده است.

صلیب سرخ های روسیه، سوییس و فرانسه هم اعلام کرده اند که در حال ارسال محموله هستند ولی تاکنون (19 فروردین ماه) چیزی دریافت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه ای هیچ کمک نقدی خارجی تا به حال دریافت نشده است

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه ای هیچ کمک نقدی خارجی تا به حال دریافت نشده است