مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 10:452019-04-07اقتصادي

برای رفع مشکلات اقتصادی باید رونق تولید را سرلوحه کار قرار دهیم


اگر بخواهیم مشکلات کشور خصوصاً در بعد اقتصادی حل شود، باید رونق تولید را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

- استاندار کرمانشاه گفت: اگر بخواهیم مشکلات کشور خصوصاً در بعد اقتصادی حل شود، باید رونق تولید را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که امروز (18 فروردین) برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال با نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و با بیان اینکه باید رونق تولید را در بستر اقتصاد مقاومتی پیش ببریم، یادآوری کرد: رونق تولید بر شاخص های مختلف اقتصادی کشور از جمله کاهش تورم، افزایش ارزش پول ملی، برقراری توازن منطقه ای، فقرزدایی، کاهش معوقات بانک ها و … تأثیر بسزایی دارد.

استاندار کرمانشاه از تأثیرات رونق تولید بر کاهش نرخ بیکاری هم یاد کرد و گفت: برای رونق تولید نیاز داریم که کارآفرینان و سرمایه گذاران نیز پای کار بیایند.

بازوند با بیان اینکه رونق تولید باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، ادامه داد: این رونق باید در واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی، حتی دامداری های کوچک روستایی، شرکت های دانش بنیان و … خود را نشان دهد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در رونق تولید باید به صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز توجه شود، تاکید کرد: باید رونق تولید را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکلات اقتصادی باید رونق تولید را سرلوحه کار قرار دهیم

برای رفع مشکلات اقتصادی باید رونق تولید را سرلوحه کار قرار دهیم