مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 14:402019-04-06اقتصادي

سیل در تویسرکان 70 میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت


همراهی و همکاری مسئولین و مردم و بخش خصوصی و دولتی باعث شد در تویسرکان قبل از وقوع حادثه سیلاب اقدامات مفید و مؤثری صورت گیرد که اگر این اقدامات انجام نمی گرفت قطعا شهرستان با آسیب های جدی و غیر قابل جبرانی مواجه می شد.

- فرماندار تویسرکان گفت: همراهی و همکاری مسئولین و مردم و بخش خصوصی و دولتی باعث شد در تویسرکان قبل از وقوع حادثه سیلاب اقدامات مفید و مؤثری صورت گیرد که اگر این اقدامات انجام نمی گرفت قطعا شهرستان با آسیب های جدی و غیر قابل جبرانی مواجه می شد.

حبیب مومیوند در گفت وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از همه کسانی که در این ایام بحرانی یاری رسانی کردند اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم با شناسایی به موقع مناطق حادثه خیز و مستعد سیل و اقدامات سریع پیشگیرانه در سطح شهرستان از وقوع خسارت های سنگین جانی و مالی جلوگیری کنیم.

وی در ادامه گفت : با توجه به میزان بارش های قبل و پیش بینی بارش در مقیاس حداکثر 80 میلیمتر و بارش های شدید و سنگین دهم و یازدهم فروردین که بالغ بر 130 میلیمتر در شهرستان و اختلافی بالغ بر 50 میلیمتر بیش از حد پیش بینی شده بود با تلاش و همکاری تمام مسئولین و بخش خصوصی و مردم و بیداری و هوشیاری 48 ساعتی مستمر و پای کار بودن تمام دستگاه های اجرایی از این آزمون سخت و بی سابقه در قرن اخیر سربلند بیرون آمدیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در تویسرکان 70 میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت

سیل در تویسرکان 70 میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت