مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 11:302019-04-06پزشكي

9 ماه انتظار و هزاران نکته


زنان باردار به عنوان جزیی از جامعه نیاز به دریافت خدمات بهداشتی در حد مطلوب دارند چرا که با وارد شدن به این مرحله دوران بر خطری را آغاز می کنند که می تواند پایان ناخوشایندی همراه با عوارض خطرناک برای خود و جنین داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهم ترین شاخص بهداشتی هر کشور شاخص مرگ و میر زنان باردار است که با بیشرفت جوامع و دسترسی اکثریت افراد به خدمات بهداشتی خوشبختانه میزان این شاخص رو به کاهش است.

زنان باردار به عنوان جزیی از جامعه نیاز به دریافت خدمات بهداشتی در حد مطلوب دارند چرا که با وارد شدن به این مرحله دوران بر خطری را آغاز می کنند که می تواند بایان ناخوشایندی همراه با عوارض خطرناک برای خود و جنین داشته باشد.

بنابراین برای کاهش این عوارض، زنان باردار برای به سلامت به بایان رساندن این مرحله نیاز به توجه و مراقبت خاصی دارند که باید به آن توجه کرد.

سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند که بانوان باردار باید چهار ویزیت قبل از بارداری داشته باشند تا مشکلات به وجود آمده درمان شود و ایمنی سازی لازم نیز انجام شود.

توصیه هایی برای دوران قبل و حین بارداری فرشته درایتی، کارشناس مامایی در خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برای گذراندن دوره سالم بارداری باید نکاتی را رعایت کرد تا فرزندی سالم از مادری سالم متولد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 ماه انتظار و هزاران نکته

9 ماه انتظار و هزاران نکته