مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 09:552019-04-06بين الملل

روزنامه ها سال 98 را با سیل آغاز کردند


درحالی که هنوز امکان وقوع سیل در برخی از استان های کشور وجود دارد و تبعات ناشی از سیل های پییشین نیز همچنان گریبان گیر بسیاری از هموطنانمان است، - روزنامه های صبح امروز (17 فروردین ماه) در نخستین روز زسمی فعالیتشان به این موضوع پرداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیل امداد ملی ، سیل درد امید ، سین مثل سیل ، زندگی در پیش رو ، سیلاب زِ سر گذشت ، آوار ناامیدی ، مهربانی سرریز شد ، همبستگی ایران در مقابل سیلی سیل ، درس های شوک بارشی ، سلسله سیل ، آبگرفتگی مدیریت بحران ، سیلی سیل ، بلایی که مردم را ملت کرد و … از جمله تیترهایی است که صبح روز شنبه (17 فرودین ماه) روی صفحه نخست روزنامه های سراسری نقش بسته است.

بر این اساس، روزنامه اطلاعات با تیتر اصلی همکاری دولت، نیروهای نظامی و مردم برای کمک به سیل زدگان و روزنامه اعتماد با تیتر نخست زندگی در پیش رو به سیل های نوروزی در استان های مختلف کشور پرداختند.

همچنین روزنامه آرمان امروز با تیتر سیل امداد ملی ، روزنامه آفتاب یزد با تیتر سیل درد امید و روزنامه ابتکار با تیتر سیل مثل سین در گزارش هایی به اخبار سیل های اخیر و تبعات ناشی از این بلای طبیعی را مورد بررسی قرار داده اند.

روزنامه ایران نیز با تیتر نخست سیلاب زِ سر گذشت ، در گزارش ها و مصاحبه هایی به ویرانی های سیل های نوروز 98 پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه ها سال 98 را با سیل آغاز کردند

روزنامه ها سال 98 را با سیل آغاز کردند