مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 فروردین 1398 ساعت 10:362019-04-05حوادث

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد کاهش 21 درصدی تصادفات فوتی در قم


جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کاهش 21 درصدی تصادفات فوتی و 20 درصدی تصادفات جرحی در ایام نوروز خبر داد و گفت: این اقدام موثر نشاگر همکاری خوب مردم و حضور پررنگ پلیس و سایر دستگاه های دخیل در این امر است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، صیاد درویشی با اشاره به کنترل و مهار سرقت ها در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: بخشی از خروجی برنامه ریزی های انجام شده در عملکردها مشخص است و در حوزه سرقت های مهم از جمله منزل و خودرو،4 درصد کاهش سرقت و در حوزه دستگیری سارقان نیز 32 درصد افزایش داشتیم که بخشی از این کاهش به دلیل همین دستگیرها و حضور پررنگ پلیس در نقاط جرم خیز استان بوده است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی پلیس که پیوست همه برنامه های خود قرار داده ، تقویت اخلاق حرفه ای در پلیس و افزایش انعطاف پذیری و آستانه تحمل است که بتواند ادراک خوب را در همشهریان، مسافران و زائران نسبت به عملکرد پلیس و امنیت موجود ارتقاء دهد که خوشبختانه در این موضوع هم ما شاهد توسعه بسیار خوبی در استان هستیم و عملکردها این مسئله را نشان می دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امنیت پارک ها در تعطیلات نوروزی، بیان کرد: در تمام بوستان ها و تفرجگاه ها به ویژه در روز طبیعت شاهد حضور 100 درصدی پلیس بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد کاهش 21 درصدی تصادفات فوتی در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد کاهش 21 درصدی تصادفات فوتی در قم