مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 فروردین 1398 ساعت 22:162019-04-02اجتماعي

شهردار اراک خبر داد جمع آوری 20 تن سبزه عید در اراک


در روز طبیعت 20 تن سبزه و با توزیع 20هزار کیسه زباله 20 تن زباله در سطح کلان شهر اراک با مشارکت مردم جمع آوری شد.

- محمد کریم شفیعی در گفتوگو با فارس در اراک اظهار داشت: طرح جمع آوری سبزه سفره های هفت سین و توزیع کیسه های  زباله بین مردم توسط شهرداری اراک و با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری و سازمان پسماند شهرداری اراک همزمان با سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت آغاز شد که با استقبال پرشور مردم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح فرهنگسازی حفظ طبیعت به ویژه با رویکرد تشویق کودکان و نوجوانان بود، افزود: به منظور استقبال و مشارکت کودکان و نوجوانان در این طرح روز جاری 10 میلیون تومان جوایز غیر نقدی همچون توپ فوتبال ، والیبال ، راکت بدمینتون ، دارت مغناطیسی ، طناب و کتاب کودک توزیع شد.

 شهردار اراک تصریح کرد: شهروندان اراکی با تحویل سبزه های نوروزی، کیسه های جمع آوری زباله تحویل گرفتند و پس از تحویل کیسه های پر شده  کارت قرعه کشی همزمان با روز زمین پاک در دوم اردیبهشت ماه دریافت کنند که به 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه کارت هدیه 100 هزار تومانی تعلق می گیرد.

شهردار اراک با بیان اینکه در روز جاری6 ایستگاه  در سطح شهر اراک نسبت به جمع آوری سبزه های سفره های هفت سین نوروزی و توزیع کیسه زباله مستقر بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اراک خبر داد جمع آوری 20 تن سبزه عید در اراک

شهردار اراک خبر داد جمع آوری 20 تن سبزه عید در اراک