مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 فروردین 1398 ساعت 12:002019-04-02حوادث

جدیدترین وضعیت فرودگاه های مناطق سیل زده


جدیدترین وضعیت فرودگاه های کشور به ویژه در مناطق سیل زده تشریح و اعلام شد که همگی عملیاتی هستند و امکان پرواز و فرود هواپیما و هلی کوپتر برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالیکه روز گذشته به دلیل وقوع سیل و ورود آب به فرودگاه خرم آباد شاهد بسته شدن باند فرودگاه بودیم، اما امروز (سه شنبه) با پاکسازی باند، این فرودگاه عملیاتی شده و امکان پرواز و فرود هواپیما و هلی کوپتر برقرار است.

در این رابطه رضا جعفرزاده - مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری - از عملیاتی شدن فرودگاه های مناطق سیل زده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وضعیت بد جوی و سیل زده در روز گذشته (دوشنبه) در بسیاری از استان ها به خصوص در استان لرستان و برخی از فرودگاه های غرب و شمال کشور 12 پرواز از تهران به مناطقی همچون کرمانشاه، سنندج، خوی، خرم آباد، تبریز، ایلام، رشت، دزفول، اهواز و رامسر کنسل شد.

به گفته وی در حال حاضر فرودگاه خرم آباد عملیاتی شده است.

حسین اسفندیاری - قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران - نیز در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد که تمام فرودگاه های کشور در حال حاضر عملیاتی هستند و مشکلی برای انجام پرواز هواپیما و هلی کوپتر وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین وضعیت فرودگاه های مناطق سیل زده

جدیدترین وضعیت فرودگاه های مناطق سیل زده