مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 فروردین 1398 ساعت 22:112019-04-01سياسي

فرماندار تویسرکان: سد سرابی سرریز نشده و 18 درصد ظرفیت خالی دارد


فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه همه مجموعه شهرستان در بارش ها، جهادی پای کار بودند، گفت: 18 درصد از ظرفیت سد مخزنی سرابی خالی است و سد سرریز نشده و ما در این زمینه هیچ نگرانی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حبیب مومیوند دوشنبه شب در جلسه ستاد خدمات سفر با اشاره به اینکه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، روزهای تاریخی و ماندگار در کشور است؛ با تشکر از تلاش همه مجموعه شهرستان در مدیریت بارش های اخیر اظهار کرد: کار جدی و با تمام توان و همه جانبه ارکان شهرستان سبب شد وضعیت امروز در بارش های شدید از روز گذشته در تویسرکان نرمال باشد.

وی با بیان به اینکه مسوولان تویسرکان از مردم به خاطر خدمات دهی و کنترل وضعیت در بارش های شدید اخیر نمره قبولی گرفتند، با تقدیر از همراهی مردم گفت: با وجود حجم بالای کار خوشبختانه بحرانی در شهرستان اتفاق نیفتاد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی را در کشور، تویسرکان و نهاوند از آن خود کرد، یادآور شد: این میزان بارندگی در این مدت زمان کوتاه در تویسرکان طی این سال ها بی سابقه است.

وی با اشاره به پاکسازی و لایروبی رودخانه ها، آبراهه ها و دهانه پل ها همزمان با اعلام پیش بینی هواشناسی تاکید کرد: مقدمات کار در سطح شهرستان خوب فراهم شد و با به کار گرفتن بخش خصوصی توانستیم  وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تویسرکان: سد سرابی سرریز نشده و 18 درصد ظرفیت خالی دارد

فرماندار تویسرکان: سد سرابی سرریز نشده و 18 درصد ظرفیت خالی دارد