مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 فروردین 1398 ساعت 09:562019-03-31سياسي

مدیریت غیرتجربی و سیاسی، حتی نمی داند در حوزه آب ریز چه خبر است


رضا محمدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز، در ابتدا با تجزیه وتحلیل دلایل جاری شدن سیل در دروازه قرآن اظهار داشت: شیراز 5 حوزه آب ریز دارد یکی از نهر اعظم، یکی از تنگ سرخ و قلات، یکی از تنگ الله اکبر، یکی هم از سعدی که وارد رودخانه خشک و حوزه آبریز پنجم نیز از دشت حسین آباد وارد رودخانه سلطان آباد شده و درنهایت این آب ها وارد دریاچه نمک می شود.

این مهندس عمران در مورد حوزه آبریز دروازه قرآن گفت: این حوزه یک طول 2 کیلومتری دارد از قسمت بالای آب زنگی تا ورودی دروازه قرآن و یک کانال کشی که در 2 دهه قبل کار گذاشته شده و در بارندگی ها کاملاً جواب داده به سبب اینکه دِبی بسیار زیادی را وارد خود می کند.

وی به دلایل گرفته شدن کانال دروازه قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل وجود فروشگاه های مختلف، ساختمان های خلاف مسکونی که به دلیل عدم کنترل ساخته شده و حجم بسیار نخاله ساختمانی که در این حوزه خالی شده، آشغال و زباله و .

ورودی کانال حوزه دروازه قرآن گرفته شد.

محمدیان همچنین تغییر 80 درصدی تیم سابق شهرداری منطقه 3 را نیز در دوره جدید مدیریت شهرداری از دلایل این حادثه برشمرد و توضیح داد: متأسفانه شهرداری منطقه تقریباً کل تیمشان در انتخابات اخیر عوض شد و افراد جدید نیز اشرافی بر این حوزه آبریز نداشتند تا پیش بینی های لازم را انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت غیرتجربی و سیاسی، حتی نمی داند در حوزه آب ریز چه خبر است

مدیریت غیرتجربی و سیاسی، حتی نمی داند در حوزه آب ریز چه خبر است