مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 11:252019-03-27سياسي

ایران را آب ببرد، روزنامه ها را خواب می برد!


در حالی که در روزهای اخیر اغلب استان های کشور با سیل و تبعات ناشی از آن دست و پنجه نرم می کنند، همچنان برخی از روزنامه ها ترجیح می دهند که به تعطیلات نوروزی خود ادامه دهند.

- این در حالی است که به باور بسیاری از کارشناسان حوزه رسانه، رسانه های مکتوب نیز باید بتوانند همچون سایر رسانه ها، در شرایط بحرانی به رسالت اطلاع رسانی شان پایبند باشند و تعطیلات نوروزی نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای خانه نشینی باشد.

در این میان روزنامه های ایران و شهروند از جمله روزنامه هایی هستند که تلاش کردند در روزهای اخیر ضمن اطلاع رسانی و انتشار گزارش هایی درباره حوادث روزهای اخیر، ارتباطشان را با مخاطبان نگه دارند.

همچنین برخی دیگر از روزنامه ها نیز به صورت آنلاین اخبار مهم را در سایت رسمی خود منتشر می کنند.

با این وجود همچنان بسیاری از روزنامه ها و روزنامه نگارها تعطیلات نوروزی را بر رسالت حرفه ای رسانه ای خود ترجیح داده اند.

در همین راستا، امیدعلی مسعودی (استاد ارتباطات) در گفت وگویی با ایسنا در این زمینه بر این باور است که کار اطلاع رسانی و خبر تعطیلی ندارد.

کشورهای پیشرفته و موفق دنیا مردم دانایی دارند که مدام در حال کسب اطلاعات، اخبار و تحلیل هستند و متقابلاً رسانه های آنها نیز به درستی کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران را آب ببرد، روزنامه ها را خواب می برد!

ایران را آب ببرد، روزنامه ها را خواب می برد!