مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 10:362019-03-27اجتماعي

فرماندار کلاله: سیلاب به 60 واحد مسکونی در کلاله خسارت زد


فرماندار شهرستان کلاله از خسارت سیلاب به 60 واحد مسکونی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی اصغر بیانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارندگی از 27 اسفند در این منطقه شروع شد و شرقی ترین شهرستان استان گلستان را درگیر کرد و کلاله دچار سیل گرفتگی شد ما بارش های بی سابقه ای در این مدت شاهد بودیم.

وی در خصوص خسارت سیلاب به این شهرستان تصریح کرد: 88 روستای این شهرستان تحت تاثیر سیل قرار گرفتند و تمامی راه ها، آب، تلفن و زیرساخت ها دچار آسیب شد، با تلاشی که به عمل آمد از طریق ستاد بحران، دستگاه های اجرایی، مردم، بخش خصوصی و دولتی جلوی افزایش خسارت سیلاب گرفته شد.

فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه اکنون تمامی راه های دسترسی به شهرستان باز است، افزود: اکنون زیرساخت های آب، برق، گاز و تلفن برقرار شده است یک مجتمع در کلاله تخریب که نیاز به بازسازی دارد، شبکه های آب، برق و تلفن نیاز به تعمیر دارد بررسی های اولیه انجام شده که باید تأمین اعتبار شود.

بیانی ادامه داد: حدود 60 واحد مسکونی در کلاله بین 20 تا 100 درصد بر اثر سیلاب آسیب دیدند، اماکن آموزشی و فرهنگی دچار خسارت شدند، امیدواریم دولت در این زمینه اعتبار اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کلاله: سیلاب به 60 واحد مسکونی در کلاله خسارت زد

فرماندار کلاله: سیلاب به 60 واحد مسکونی در کلاله خسارت زد