مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 10:352019-03-27اجتماعي

تشریح آخرین وضعیت عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان کرمان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان آخرین وضعیت عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان کرمان را تشریح کرد.

- احسان عراقی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، درباره وضعیت راه های استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای ریگان و فهرج و شهداد _ نهبندان طوفان گزارش شده اما جاده ها باز و تردد جریان دارد.

وی افزود: در شمال و شمال غرب استان از جمله شهربابک، انار، رفسنجان، سیرجان، دهبکری و تونل سیرچ بارندگی داریم که احتمال سیل نیز وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه بارندگی های دو روز گذشته موجب خسارت به برخی پل ها و شانه های راه ها در سطح استان شده اما جاده ای قطع نشده و تردد برقرار است گفت: ممکن است براثر طوفان در محور ریگان، نرماشیر و فهرج؛ دید کم و به صورت مقطعی راه توسط راهداری بسته شود.

وی در ادامه به رانندگان و مسافران نوروزی توصیه کرد: در محل های امن و مجتمع های بین راهی توقف کنند و در مسیر رودخانه ها توقف نکنند.

عراقی زاده با تاکید بر اینکه توصیه می شود در جاده های فرعی و روستایی، به ویژه در جنوب استان، از محل آبنماها عبور کنند بیان کرد: باران های در حال بارش به صورت فصلی است و رانندگان در زمان بارش باران نیم ساعت در محل امن توقف کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان کرمان

تشریح آخرین وضعیت عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان کرمان