مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 00:012019-03-26اجتماعي

محور مسدود سرچم بازگشایی شد/بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان


بارش برف از عصر امروز در سطح استان اردبیل در حال بارش است و به همین دلیل تردد در بیشتر محورهای مواصلاتی به کندی انجام شده و حتی ساعاتی محور سرچم مسدود شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف از عصر امروز در بیشتر مناطق استان اردبیل آغاز شده و همین مساله باعث کندی تردد در بیشتر جاده های مواصلاتی استان اردبیل شده است.

سرهنگ حجت فتاحی رییس پلیس راه استان اردبیل عصر امروز با اشاره به بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی جنوب استان، به خصوص در محور سرچم، اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف تردد اتوبوس های مسافربری در جاده اردبیل به سرچم ممنوع و مسیر جایگزین محور اردبیل به آستارا در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ضرورت به همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده های مواصلاتی استان افزود: همچنین به علت مخاطرات احتمالی، تردد تریلی ها تا اطلاع ثانوی در این جاده ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راه استان اردبیل تاکید کرد: مسافران و همشهریان عزیز از هرگونه مسافرت غیرضروری اجتناب کنند.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به مسدودی چند ساعته جاده سرچم به علت بارش سنگین برف، اظهار داشت: با تلاش های راهداران جاده سرچم بازگشایی شده و تردد در این مسیر برای کلیه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مسدود سرچم بازگشایی شد/بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان

محور مسدود سرچم بازگشایی شد/بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان