مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 20:512019-03-26سياسي

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان: 34 هزار نفر در استان اصفهان معتکف شدند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تبیین اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی مراسم اعتکاف، گفت: امسال بیش از 34 هزار نفر در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام رحمت اله اروجی با بیان اینکه تعداد مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف در سطح استان از 409 مسجد در سال گذشته به 355 مسجد رسیده است، تعداد کل معتکفان را 34 هزار و 134 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 21 هزار و 369 نفر زن و 12 هزار و 765 نفر مرد را شامل می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در همین راستا به درصد کاهش و افزایش معتکفان در شهرستان ها و مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: تعداد کل معتکفان نسبت به سال قبل 22 درصد کاهش داشته است که البته این کاهش به دلایل مختلف از جمله هم زمانی ایام البیض با تعطیلات و سفرهای نوروزی، نبود اطلاع رسانی و تبلیغ لازم در سطح ملی، عدم حمایت وبی توجهی نسبت به درخواست تأمین ارزاق مورد نیاز مساجد به نرخ های مصوب و همچنین تجمیع مساجدِ کوچک و متمرکز کردن اعتکاف در مساجد اصلی بوده است.

وی افزود: بیشترین آمار معتکفان به ترتیب مربوط به شهرستان اصفهان (شامل بخش مرکزی، کوهپایه، هرند، ورزنه و جرقویه) با 14 هزار و 522 نفر در 75 مسجد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان: 34 هزار نفر در استان اصفهان معتکف شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان: 34 هزار نفر در استان اصفهان معتکف شدند