مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 17:452019-03-26اقتصادي

هشدار درباره وضعیت گودال 180 هکتاری منطقه18 در سیلاب


رییس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد وضعیت گودال عظیم منطقه 18 که در کنار رودخانه کن قرار دارد هشدار داد.

- افشین حبیب زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به هشدار عضو شورای شهر سابق تهران در خصوص گودال های معادن شن و ماسه در منطقه 18 که در مجاورت رود دره کن وجود دارد، افزود: چاله و گودالی که در اثر فعالیت های معادن شن و ماسه ایجاد شده حدود 180 هکتار مساحت دارد و بیش از 100 متر عمق دارد.

وی با بیان اینکه حجم این چاله 180 میلیون متر مربع است گفت: برای آنکه حجم این چاله را بتوانید در نظر بگیرید باید بگویم که حجم سد امیرکبیر 205 میلیون متر مربع است.

حبیب زاده با بیان اینکه حتی اگر آب با حجم زیاد وارد این چاله شود، این محدوده تحمل آن را دارد، ادامه داد: اما این دلیل نمی شود که فکری به حال این چاله خطرناک برای شهر تهران نکنیم.

وی با بیان اینکه در مجاورت این چاله رودخانه کن است که البته با یک دیواره 4 متری از هم جدا شده اند گفت: به هر حال این چاله می تواند در مواقع بحرانی خطرآفرین باشد و باید اقدامی برای پر کردن این چاله داشته باشیم.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت این چاله عظیم در پایتخت گفت: نیم ساعت قبل شهردار منطقه 18 در خصوص وضعیت این چاله عنوان کرد فعلاً سیلابی شدن رودخانه کن خطری را متوجه این گودال عظیم نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره وضعیت گودال 180 هکتاری منطقه18 در سیلاب

هشدار درباره وضعیت گودال 180 هکتاری منطقه18 در سیلاب