مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 16:502019-03-26اقتصادي

میزان خسارات گنبد کاووس امشب اعلام می شود


رییس اتاق اصناف گنبد کاووس با بیان اینکه به دلیل حجم پایین درآمد در روستاها، واحدهای صنفی به خرید بیمه نامه حوادث نمی پردازند، گفت: حجم اعظم خسارت وارده به واحدهای صنفی در مناطق روستایی و مسیرهای ورودی شهر بوده است و تا ساعات پایانی امروز میزان خسارات مشخص و اعلام خواهد شد.

- عادل وهاب زاده در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با شرایط واحدهای صنفی گنبد کاووس بعد از وقوع سیل اخیر در استان گلستان گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان صنعت معدن تجارت و اتحادیه های صنفی، مقرر شده تا امشب میزان خسارات وارده به واحدهای صنفی مشخص و اعلام شود.

رییس اتاق اصناف گنبد کاووس خاطرنشان کرد: حجم اعظم خسارات وارده به واحدهای صنفی مربوط به واحدهای صنفی مستقر در ورودی شهر و روستاهای کوچک اطراف شهر گنبد کاووس بوده است و آنچنان مشکل و خسارتی به واحدهای داخل شهر وارد نشده است.

وی یادآور شد: واحدهای صنفی این شهر که دچار خسارت نشده اند به فعالیت صنفی خود ادامه می دهند و مشکلی در عرضه و توزیع کالاهای مورد نیاز از سوی واحدهای صنفی نیست.

وهاب زاده ادامه داد: توزیع مایحتاج اصلی سیل زدگان همچون پتو، بسته های خوراکی و چادر در شرایط فعلی از سوی هلال احمر انجام می شود و مردم مشکلی برای تهیه اقلام خوراکی که از سوی واحدهای صنفی تهیه و توزیع می شود، نخواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان خسارات گنبد کاووس امشب اعلام می شود

میزان خسارات گنبد کاووس امشب اعلام می شود