مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 16:102019-03-26پزشكي

رایزنی با وزارت بهداشت برای ضدعفونی کردن مناطق سیل زده و سالم سازی آب شرب


جانشین رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه شیوع بیماری های عفونی پس از سیل، امری اجتناب ناپذیر است، ضدعفونی کردن منطقه و سالم سازی آب شرب سیل زدگان را امروی ضروری خواند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید شفیعی بااشاره به بازدید رییس جمعیت هلال احمر از منطقه گمیشان و ارزیابی نیازهای آسیب دیدگان پس از شرایط خاص جوی حاکم بر منطقه و بالا آمدن مجدد آب، گفت: بسته های زیستی میان یکصد خانوار ساکن در روستاهای صعب العبور از سوی داوطلبان توزیع و به وسیله هلی برد، مناطق آسیب دیده لکه گیری شد.

وی با بیان این که شیوع بیماری های عفونی پس از سیل، امری اجتناب ناپذیر است، خاطر نشان کرد: لزوم ضدعفونی منطقه و سالم سازی آب شرب، موضوع جلسه ای بود که در استانداری گلستان برای هماهنگی و رایزنی با وزارت بهداشت برگزار شد تا با کمک داوطلبان اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

براساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، وی افزود: از سویی دیگر کمک های مردمی دریافت شده به صورت متمرکز با مشارکت داوطلبان در انبارهای امدادی دسته بندی و سپس به مناطقی که دسترسی آن ها دچار اختلال شده اند، ارسال می شود به علاوه با نیازسنجی های متناوب ، این بسته ها در اختیار حادثه دیدگان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با وزارت بهداشت برای ضدعفونی کردن مناطق سیل زده و سالم سازی آب شرب

رایزنی با وزارت بهداشت برای ضدعفونی کردن مناطق سیل زده و سالم سازی آب شرب