مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 08:262019-03-26سياسي

توییتری ها از «راهیان نور» می نویسند/ سفر به سرزمین خاطره ها


زینب سادات میرسلطانی؛ چندسال پس از پایان بعد از پایان جنگ ایران و عراق، درسال 76 کاروانی مملو از عشاق شهدا توسط گروه های مردمی خود جوش متشکل از رزمندگان شکل گرفت که این کاروان ها در ایامی خاص نظیر عید نوروز، - توییتری ها از راهیان نور می نویسند/ سفر به سرزمین خاطره ها امروز شاهد حضور جوانان و دانشجویانی هستیم که با دل و جان شیفته ودلباخته ی شهدا و فرهنگ شهادت هستند و برای حضور دوباره و یا چندباره در سفر راهیان نور روزشماری میکنند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشحو-زینب سادات میرسلطانی؛ چندسال پس از پایان بعد از پایان جنگ ایران و عراق، درسال 76 کاروانی مملو از عشاق شهدا توسط گروه های مردمی خود جوش متشکل از رزمندگان شکل گرفت که این کاروان ها در ایامی خاص نظیر عید نوروز، ایام محرم و.

گروه هایی را برای بازدید از مناطق جنگی سامان می دادند و از محل هایی نظیر یادمان های شلمچه، اروند کنار و فتح المبین بازدید می کردند.

و این روند تا سال 1376 ادامه پیدا کرد، اما پس از آن و در سال 1377 بسیج دانشجویی با استفاده از ظرفیت های اردو های راهیان نور آغاز به اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی کرد.

این روند در شرایطی ادامه یافت که امروز در آستانه سال 98 شاهد استقبال بیش از 100 هزار نفر دانشجو از یادمان ها و مناطق عملیاتی از جمله دهلران، شرهانی، دوکوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتری ها از «راهیان نور» می نویسند/ سفر به سرزمین خاطره ها

توییتری ها از «راهیان نور» می نویسند/ سفر به سرزمین خاطره ها