مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 08:152019-03-26فرهنگي

عینیت بخشی یک مجموعهٔ علمی-تخیلی توسط ناسا


تخیلی تلویزیونی پیشتازان فضا در سال 1966 در آمریکا بر روی صفحه تلویزیون ها ظاهر شد هیچکس حتی تصور نمی کرد اینترپرایز که در این سریال سفینه ای دورپرواز بود روزی واقعاً به عنوان یک سفینه فضایی به پرواز درآید.

- روزی که مجموعهٔ علمی-تخیلی تلویزیونی پیشتازان فضا در سال 1966 در آمریکا بر روی صفحه تلویزیون ها ظاهر شد هیچکس حتی تصور نمی کرد "اینترپرایز" که در این سریال سفینه ای دورپرواز بود روزی واقعاً به عنوان یک سفینه فضایی به پرواز درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه تلویزیونی استار ترک (Star Trek) که در ایران به اسم پیشتازان فضا پخش شد، نام یک مجموعهٔ علمی-تخیلی تلویزیونی بود که نخستین فصل آن بین سال های 1966 تا 1969 با حدود هشتاد قسمت به نمایش درآمد و هواداران بسیاری را به دست آورد بطوری که لقب موفق ترین مجموعهٔ تلویزیونی تمام دوران ها به آن داده شد.

این مجموعه ماجراهای سفر گروهی از فضانوردان حکومت فدراسیون زمین و سیارات متحد با این سیاره بود که با سفینه ای به نام اینترپرایز برای کشف دنیاهای ناشناخته و ارتباط برقرار کردن با تمدن های فرازمینی مأموریتی 5 ساله را در پیش می گیرند.

دو سال بعد از آغاز نمایش این سریال، فضانوردان ناسا به افتخار پیشتازی مجموعه تلویزیونی استار ترک ، نام سفینه خود را اینترپرایز گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عینیت بخشی یک مجموعهٔ علمی-تخیلی توسط ناسا

عینیت بخشی یک مجموعهٔ علمی-تخیلی توسط ناسا