مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 06:562019-03-26ورزشي

فارس گزارش می دهد «مالکیت» چالش جدید فوتسال قم / نماینده لیگ برتری در بلاتکلیفی


موضوع مالکیت نماینده قم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به جدیدترین چالش فوتسال قم حتی پر حرف و حدیث تر از وضعیت مالی این تیم تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در روزهای اخیر مسائلی پیرامون مالکیت تیم فوتسال لیگ برتری قم پیش آمده و امیر آقایی که گفته می شود مالک اصلی این تیم است، گفته دوست دارد امسال به عرصه تیم داری در سطح اول فوتسال باشگاه های کشور ورود کند و قطعا حضور خواهد داشت.

امیر آقایی از سال 1393 که تیم آرش ایرانیان قم را همزمان با تیم آتلیه طهران در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور مدیریت کرد، به دنبال قهرمانی این تیم در آن سال و صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران، اکنون دارای با ارزش ترین سهمیه فوتسال قم در سطح اول فوتسال باشگاهی ایران است.

آقایی سال بعد از قهرمانی در لیگ دسته دوم و راهیابی آرش ایرانیان قم به لیگ دسته اول، امتیاز این تیم را با توافقاتی که با رسول قلی زاده مدیر عامل آتلیه طهران داشت، به قلی زاده و آتلیه طهران واگذار کرد و این تیم با نام آتلیه دو سال در لیگ دسته اول بود تا اینکه در سال دوم به لیگ برتر صعود کرد.

  تصمیم آرش برای بازگشت به لیگ برتر آتلیه طهرانی که همچنان امتیاز آرش ایرانیان قم را به صورت توافقی در اختیار داشت، سال 1396 نخستین بار در لیگ برتر فوتسال ایران به میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد «مالکیت» چالش جدید فوتسال قم / نماینده لیگ برتری در بلاتکلیفی

فارس گزارش می دهد «مالکیت» چالش جدید فوتسال قم / نماینده لیگ برتری در بلاتکلیفی