مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 01:362019-03-25دانش

آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای برای امدادرسانی به سیل زدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در این خصوص اظهار داشت: - دانشگاه فنی و حرفه ای برای امدادرسانی به سیل زدگان در استان های حادثه دیده، آمادگی مراکز زیرمجموعه خود را جهت اسکان موقت در مساجد، خوابگاه ها، مهمان سرا ها و سوله های ورزشی اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در این خصوص اظهار داشت: وقوع حادثه سیل مخرب در برخی از استان های کشور، که موجب سرگردانی جمعی از هم میهنان گرامی در آغازین روزهای بهار طبیعت شد و خسارت های سنگینی را نیز متوجه خانه ها و مزارع و زیرساخت های شهری و روستایی ساخت، موجب تأسف و تألم خاطر شد.

وی تصریح کرد: بی شک بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله، امتحان و آزمونی از سوی پروردگار متعال برای محک زدن صبر و توکل بندگان است و انشاءالله سیل زدگان در سایه کمک های فوری مردم و نهادهای مسئول با شکیبایی از این برهه حساس و سخت گذر خواهند کرد.

دکتر صالحی عمران با اعلام اینکه تعداد 5 آموزشکده فنی و حرفه ای در استان گلستان فعالیت دارند از آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای برای امدادرسانی به سیل زدگان در این استان خبر داد و گفت: طبق هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای برای امدادرسانی به سیل زدگان

آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای برای امدادرسانی به سیل زدگان