مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 01:062019-03-25سياسي

دستگاه های قم به حالت آماده باش درآمدند/ تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور لاریجانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بهرام سرمست دوشنبه شب در حاشیه بازدید از نقاط مختلف شهر قم به ویژه مناطقی که آب گرفتگی در آن بروز کرده است اظهار کرد: - استاندار قم با بیان اینکه همه دستگاه های استان به حالت آماده باش بوده و به مدیران ابلاغ شده که از استان خارج نشوند گفت: ستاد بحران صبح فردا با حضور رییس مجلس برگزار می شود تا اقدامات صورت گرفته مرور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بهرام سرمست دوشنبه شب در حاشیه بازدید از نقاط مختلف شهر قم به ویژه مناطقی که آب گرفتگی در آن بروز کرده است اظهار کرد: ساعت 8 و 30 دقیقه صبح دوشنبه جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور دستگاه های اجرایی برگزار شد و مصوبات به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات تخلیه مسیر قمرود بود و رودخانه به صورت کامل تخلیه شده است، بیان کرد: با اطلاع رسانی که انجام شد تعداد زیادی از کامیون های پارک شده در پارکسوار به خارج از پارکسوار منتقل شده اند ولی هنوز تعدادی کامیون در پارکسوار وجود دارد که در تلاش برای انتقال آنها هستیم تا در صورت جاری شدن سیلاب مشکلی بروز نکند.

استاندار قم با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق بالادست که محل ورود سیلاب به شهر هستند تصریح کرد: در این راستا بازدیدی از مناطق پردیسان، خورآباد، طایقان، که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های قم به حالت آماده باش درآمدند/ تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور لاریجانی

دستگاه های قم به حالت آماده باش درآمدند/ تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور لاریجانی