مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 20:262019-03-25اجتماعي

10 کامیون اقلام ضروری در راه گلستان/ اعزام گروه های جهادی به «آق قلا»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طی روزهای ابتدایی سال 98 تعدادی از روستاها و شهرهای استان گلستان به دلیل تغییرات شرایط جوی و بارش باران شدید با مشکلاتی روبرو شدند که البته از همان بدو آغاز سیل، نیروهای بسیجی دستگاه های نظامی، انتظامی و ارتش با ارسال نیروها و دستگاه های سبک و سنگین خود به کمک مردم مناطق سیل زده شتافتند.

سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: عموم مردم و بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهدا برای اعزام به مناطق حادثه دیده اعلام آمادگی کردند اما طی تماس هایی که با فرماندهان و مسؤولین این مناطق داشتیم نیازی به حضور فیزیکی نیرو در این مناطق وجود نداشت و بیشتر تمرکز برای جمع آوری کمک های مردمی برای اعزام به این مناطق است.

فارس: بعد از دستور رهبر معظم انقلاب چه اقداماتی از سوی سپاه سیدالشهدا استان تهران صورت گرفته است؟ حسن زاده: در پی دستور رهبر معظم انقلاب برای یاری رساندن هرچه سریع تر و بهتر به این مناطق، تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم با ظرفیت بالایی به مردم مناطق سیل زده خدمت رسانی کنیم.

مردم گلستان این را بدانند سپاه و بسیج که برگرفته از دل خود ملت است تا لحظات پایانی رفع مشکلات در کنار عموم مردم خواهد بود و همچنین تلاش می کند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کامیون اقلام ضروری در راه گلستان/ اعزام گروه های جهادی به «آق قلا»

10 کامیون اقلام ضروری در راه گلستان/ اعزام گروه های جهادی به «آق قلا»