مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 16:362019-03-25سياسي

در پی هشدار وقوع سیل مجدد؛ امکانات اضطراری در روستاهای رازوجرگلان دپو می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به احتمال وقوع سیل مجدد در شهرستان رازوجرگلان گفت: خدمات و امکانات اضطراری در روستاهای این شهرستان دپو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از راز و جرگلان ولی الله حیاتی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران راز و جرگلان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش باران و احتمال وقوع سیلاب مجدد، بایستی تمامی مایحتاج و امکانات جهت پیشگیری و مقابله با سیلاب احتمالی در روستاهایی که امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد، در محل روستاهای مذکور ذخیره و مستقر شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به وضع خسارت دیدگان سیلاب اخیر و تأمین ضروریات مردم در اولویت قرار دارد بیان کرد: مدیران و دستگاه های خدمات رسان بایستی از تمامی روستاها و مناطق سطح شهرستان بازدید کنند تا هیچ جایی بدون خدمات رسانی نباشد زیرا دیدار چهره به چهره با مردم بخشی از آلام مردم را کاهش می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه اضافه کرد: علوفه احشام سه بخش شهرستان توسط جهاد کشاورزی برای روستاهایی که امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد تا ساعت 18 امروز تأمین و توزیع شود.

وی در ادامه بیان کرد: سازمان غله سهمیه آرد فروردین ماه تمامی نانوایی های سطح شهرستان را تا ساعت 18 امروز با هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی هشدار وقوع سیل مجدد؛ امکانات اضطراری در روستاهای رازوجرگلان دپو می شود

در پی هشدار وقوع سیل مجدد؛ امکانات اضطراری در روستاهای رازوجرگلان دپو می شود