مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 16:352019-03-25سياسي

مدیران البرز ممنوع الخروج شدند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کمک های البرز باید در قالب یک ستاد واحد جمع آوری و طی هماهنگی های صورت گرفته به مناطق سیل زده ارسال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری که دوشنبه پنجم فروردین در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه امید است سال 98 سالی پر از خیر و برکت برای تمامی مردم ایران اسلامی باشد، افزود: از تمامی مدیرانی که در ایام تعطیلات پای کار بودند و بر اساس ارائه گزارش ها، خروجی قابل قبولی داشتند، قدردانی می کنم.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده استان های شمالی کشور، ادامه داد: البرز آماده کمک به هم نوعان سیل زده در مناطق سیل زده کشور است.

شهبازی با اشاره به اینکه اسکان جمعیت در البرز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، گفت: البرز پرترددترین استان کشور با ثبت 12 میلیون تردد تا به امروز داشته و جای خرسندی دارد که میزان تصادفات فوتی البرز در تعطیلات نوروز تا به امروز کاهش صد درصدی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم از استقرار در حاشیه و بستر رودخانه ها بپرهیزند، افزود: در مواقع بحران پای پیش بینی های لازم را داشته، در حین بحران مدیریت صحیح و پس از بحران نیز آرامش و مدیریت هوشمندانه نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران البرز ممنوع الخروج شدند

مدیران البرز ممنوع الخروج شدند