مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 15:312019-03-25سياسي

امام جمعه اردبیل: مسؤولان در کارها منافع مردم را بر منافع فردی ترجیح دهند


مدیران باید در کارهای خود منافع مردم را برمنافع فردی و حزبی ترجیح داده و انتصاب هایشان براساس شایسته سالاری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار نوروزی با مسؤولان استان که در دفتر امام جمعه انجام شد، اظهار کرد: مسؤولیت های کنونی امانتی از سوی مردم برای مسؤولان است که مدیران باید در کارهای خود منافع مردم را برمنافع فردی و حزبی ترجیح داده و انتصاب هایشان براساس شایسته سالاری باشد.

وی افزود: مدیران و مسؤولان در جامعه یک الگو محسوب می شوند و اگر خطایی انجام دهند و دچار لغزش شوند علاوه بر ضرر مادی باورهای مردم نیز تضعیف می شود.

امام جمعه اردبیل بیان داشت: متاسفانه در گذشته شاهد عدم استقبال مطلوب از سرمایه گذاران بودیم ولی با مدیریت مناسب اکنون شاهد سرمایه گذاری های مناسبی در سطح استان هستیم و اگر درست مدیریت کنیم امسال بنا به فرمایشات رهبری سال فرصت ها برای استان و کشورمان خواهد بود.

وی افزود: تحریم ها سبب شدند ما به نقاط ضعفمان پی ببریم و آن ها را برطرف کنیم و میزان تبدیل تهدیدها به فرصت ها بستگی به قابلیت مدیران خواهد بود.

استاندار اردبیل: مدیران استان باید برای رونق تولید و اشتغال جهادی عمل نمایند اکبر بهنام جو نیز در این دیدار با بیان اینکه مدیران باید جهادی کار کنند، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: مسؤولان در کارها منافع مردم را بر منافع فردی ترجیح دهند

امام جمعه اردبیل: مسؤولان در کارها منافع مردم را بر منافع فردی ترجیح دهند