مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 14:402019-03-25اجتماعي

پیگیری معاون عمرانی وزیر کشور از آخرین وضعیت استان ها برای مقابله با سیل


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به شرایط جوی کشور بر هماهنگی و آمادگی تمامی دستگاه ها بویژه شهرداری ها، سازمان های آتش نشانی همچنین مدیریت بحران شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با احتمال وقوع سیل در بخش هایی از کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی جمالی نژاد طی تماس تلفنی با معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری ها با اشاره به اعلام پیش بینی هوای کشور در چند روز آینده و احتمال بارش شدید باران و برف، رگبار سیل آسا، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید، جاری شدن سیل، وقوع آبگرفتگی و کاهش دما بر آمادگی لازم تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی استان ها برای مقابله با این پدیده ها تأکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مفاد دستورالعمل های ابلاغی در زمینه مدیریت بحران و دستورالعمل خدمات سفرهای نوروزی سال 98 اظهار کرد: انتظار می رود شهرداری ها و دهیاری ها با توجه به حضور مسافران نوروزی در هماهنگی با استانداری ها و سایر دستگاه های مرتبط در استان ها، برنامه ریزی های لازم برای انجام اقدامات لازم برای مقابله با بحران های احتمالی را فراهم کنند.

همچنین در خصوص ارسال کمک های شهرداری ها به مناطق سیل زده شمال کشور گفت: شهرداری تهران تاکنون تعدادی از نیروهای متخصص خود به همراه ماشین آلات و خودروهای سنگین و سبک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری معاون عمرانی وزیر کشور از آخرین وضعیت استان ها برای مقابله با سیل

پیگیری معاون عمرانی وزیر کشور از آخرین وضعیت استان ها برای مقابله با سیل