مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 09:512019-03-25اقتصادي

همه آنچه باید درمورد تبریز بدانیم


تبریز در طول سالیان به عناوین مختلف شهرت یافته و شناخته شده و در هر دوره با برجسته شدن ظرفیت های مختلفش این عناوین و الغاب را از آن خود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریزُ تبریز نام های مختلفی همچون تبریز شهر اولین ها، شهر بدون گدا، شهر زیرگذرها و روگذرها، پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، امن ترین شهر ایران، سالم ترین شهر ایران، مهد سرمایه گذاری ایران، دومین شهر صنعتی ایران، دومین شهر دانشگاهی ایران، دومین شهر بلندمرتبه ساز ایران، دومین قطب علوم پزشکی ایران، دومین شهر در جذب گردشگر سلامت در ایران، شهر شکلاتی ایران، قطب خودروسازی ایران، قطب قطعه سازی ایران، قطب تولید موتور دیزل خاورمیانه، شهر جهانی بافت فرش و یکی از مهم ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران شناخته می شود که هیچکدام از این موفقیت ها به سادگی دست نیامده و حاصل تلاش و پشتکار مردم این منطقه بوده است.

تبریز از سوی دیگر به واسطه موقعیت جغرافیای خاصش که مابین دو رشته کوه واقع شده جریان هوا و نسیم تابستان هایش را خنک و زمستان ها را سرد و سوزناک می کند که همین اقلیم جذابیت های طبیعی را در این شهر و منطقه به همراه آورده است.

اما اینها تمام ماجرا نیست و تبریز به لحاظ فرهنگی، تاریخی و صنایع دستی نیز دارای تنوع و جذابیت های زیبایی است که گردشگران را برای تجربه آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه باید درمورد تبریز بدانیم

همه آنچه باید درمورد تبریز بدانیم