مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 09:102019-03-25سياسي

انتقال تجهیزات و آذوقه به 18 روستای سیل زده خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از فردا، خطاب به مسئولان استانی گفت: قبل از شروع فعالیت این سامانه جدید بارشی در استان، - تجهیزات و آذوقه لازم به 18 روستای سیل زده این استان منتقل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی شجاعی در نشست ستاد بحران خراسان شمالی افزود: 11 روستا در شهرستان راز و جرگلان و هفت روستا در مانه و سملقان به علت جاری شدن سیلاب راه ارتباطی آن ها خراب و ارتباط این روستاها قطع شده است و باید هر چه سریع تر و قبل از شروع بارندگی ها و بالا آمدن دوباره آب، تجهیزات و آذوقه لازم به این روستاها در کوتاه ترین زمان ممکن منتقل شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نیروهای فنی، پزشک و داروهای مورد نیاز، علوفه دام به این مناطق انتقال یابد.

شجاعی همچنین خطاب به مسئولان و مدیران ذی ربط اظهار کرد: باید هماهنگی های لازم با سپاه انجام و از تجهیزات فنی و مهندسی آن ها برای روستاهایی که مسیر ارتباطی آن ها قطع شده، استفاده شود.

وی تصریح کرد: سیلابی که در این استان به وقوع پیوسته است، سیل نیست بلکه عدم مدیریت مدیران بوده و نشان از اقداماتی داشته که باید در گذشته انجام می شده اما نشده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه خراسان شمالی را باید استان بی پل نامید، توضیح داد: جاده سازی در قسمت های مختلف اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تجهیزات و آذوقه به 18 روستای سیل زده خراسان شمالی

انتقال تجهیزات و آذوقه به 18 روستای سیل زده خراسان شمالی