مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 03:112019-03-24سياسي

ادعای عدم به روزرسانی سایت وزارت خارجه صحت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در توضیحات روابط عمومی وزارت امور خارجه آمده است: لازم می داند در خصوص انتشار گزارشی نادرست در برخی سایت ها و کانال های پیام رسان در خصوص عدم به روزرسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی، - روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص عدم به روزرسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در توضیحات روابط عمومی وزارت امور خارجه آمده است: لازم می داند در خصوص انتشار گزارشی نادرست در برخی سایت ها و کانال های پیام رسان در خصوص عدم به روزرسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی، موارد زیر را به اطلاع برساند:در مراجعه به سایت وزارت امور خارجه به آدرس www.

mfa.

ir، هر بازدید کننده ای به سادگی می تواند ببیند برخلاف گزارشات نادرست منتشر شده، در فاصله 29 اسفند 97 تا 2 فروردین 98 حدود 20 مطلب در موضوعات متعدد، در چارچوب ماموریت ها و تحولات مربوط به حوزه سیاست خارجی، در سایت وزارت امور خارجه بارگذاری شده است.

با توجه به حضور وزیر محترم امور خارجه در نشست فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در استانبول، اخبار مربوط به این رویداد بصورت کامل اطلاع رسانی و در سایت نیز بارگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عدم به روزرسانی سایت وزارت خارجه صحت ندارد

ادعای عدم به روزرسانی سایت وزارت خارجه صحت ندارد