مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 14:512019-03-24سياسي

استاندار سابق گلستان باید پاسخگو اعمالش باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر سراج درباره آخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان سیل در استان گلستان اظهار کرد: پس از بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان که به دنبال دستور آیت الله رییسی، - رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: استاندار سابق گلستان قطعا باید پاسخگو اعمال خود باشد و سازمان بازرسی این موضوع را پیگیری می کند زیرا یک روز قبل از عید استاندار در استان بوده و سیل هم جاری شده، اما می گوید چیزی نیست و اتفاقی نمی افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر سراج درباره آخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان سیل در استان گلستان اظهار کرد: پس از بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان که به دنبال دستور آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه انجام شد در حال عزیمت به استان مازندران و بازدید از مناطق سیل زده این استان و نحوه امدادرسانی به آسیب دیدگان هستیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه متاسفانه وضعیت در مناطق سیل زده استان گلستان خوب نیست، افزود: آب، خانه ها را احاطه کرده و کسانی که در حال حاضر کار می کنند فقط نیرو های بسیج، سپاه و ارتش هستند و بقیه (سرکارند).

سراج اظهار کرد: نیرو های بسیج، سپاه و ارتش که انصافاً مشغول امداد رسانی در مناطق سیل زده استان گلستان هستند و مردم نیز به خوبی اذعان دارند که گردانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سابق گلستان باید پاسخگو اعمالش باشد

استاندار سابق گلستان باید پاسخگو اعمالش باشد