مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 11:052019-03-24اجتماعي

شهردار بندر بوشهر: شرایط اسکان موقت مسافران نوروزی فراهم شده است


شرایط موردنیاز به منظور اسکان مسافران نوروزی این شهر در صورت بروز شرایط نامساعد جوی پیش بینی شده است.

- شهردار بندر بوشهر عنوان کرد: شرایط موردنیاز به منظور اسکان مسافران نوروزی این شهر در صورت بروز شرایط نامساعد جوی پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید نورالدین امیری با اشاره به فراهم سازی شرایط اسکان موقت مسافران، افزود: در این زمینه تمهیدات و پیش بینی های لازم نسبت به اسکان موقت مسافران در مدارس، مساجد، دانشگاه ها و سایر مکان های عمومی انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط آب و هوایی بوشهر، مسافران و گردشگران نکات ایمنی توصیه شده از سوی همکاران در گروه های سد معبر و پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر را مدنظر قرار داده و از استقرار در نقاط ساحلی و نزدیک به دریا اجتناب نمایند.

امیری ادامه داد: انتظار ما از مهمانان و گردشگران نوروزی شهر بوشهر این است که به منظور حفظ زیبایی ساحل و استفاده بهینه و حداکثری از این قابلیت توسط عموم مردم از برپایی چادر در ساحل و پارکها جدا خودداری کنند.

شهردار بوشهر گفت: شهروندان و به ویژه مسافران در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کم و کاستی نظر، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق سامانه شبانه روزی 137 شهرداری مطرح و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بندر بوشهر: شرایط اسکان موقت مسافران نوروزی فراهم شده است

شهردار بندر بوشهر: شرایط اسکان موقت مسافران نوروزی فراهم شده است