مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 10:362019-03-24بين الملل

برگزاری نشست سران اردن، مصر و عراق در قاهره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دربار پادشاهی اردن، روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد عبدالله دوم در نشست سران اردن، مصر وعراق که روز یکشنبه در قاهره برگزار می شود، - رییس جمهوری مصر، پادشاه اردن و نخست وزیر عراق امروز در نشستی سه جانبه با یکدیگر راه های تقویت همکاری اقتصادی میان سه کشور را بررسی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دربار پادشاهی اردن، روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد عبدالله دوم در نشست سران اردن، مصر وعراق که روز یکشنبه در قاهره برگزار می شود، شرکت می کند، هدف از این نشست بررسی راه های تقویت همکاری اقتصادی میان اردن، عراق و مصر است.

بر اساس این بیانیه، این نشست بر تقویت همکاری اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری میان اردن، مصر و عراق و همچنین بررسی آخرین تحولات منطقه متمرکز خواهد بود.

پادشاه اردن، 14 ژانویه گذشته با سفر به بغداد با مقامات بلندپایه عراق دیدار کرد که محور مذاکراتش مبتنی بر تقویت همکاری به ویژه در زمینه انرژی و نفت بود.

عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق هم روز شنبه سوم فروردین، اولین سفر خارجی خود را با دیدار از مصر انجام داده است، وی روز گذشته با عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست سران اردن، مصر و عراق در قاهره

برگزاری نشست سران اردن، مصر و عراق در قاهره