مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 09:462019-03-24فرهنگي

اجرای زنده ارکسترهای ایرانی در نوروزگاه عید شرقی اراضی عباس آباد


به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اجرای زنده ارکستر های ایرانی در قالب یکی از بخش های جشنواره نوروزگاه عید شرقی در بوستان نوروز واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نوروزگاه عید شرقی از 2 تا 12 فروردین در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

جشن ارکستر های ایرانی به عنوان بخشی از این برنامه با حضور تعدادی از گروه ها و هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان به صورت یک برنامه مشارکتی میان مجموعه عباس آباد و مؤسسه توسعه هنرهای معاصر، میزبان شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی در میدان مشاهیر بوستان نوروز خواهد بود و به صورت رایگان برای هموطنان اجرا می شود.

بر اساس اعلام دبیر جشنواره نوروزگاه عید شرقی زمان شروع برنامه از ساعت هشت شب بوده و  برنامه کنسرت ها به شرح زیر اعلام شده است: شنبه 3 فروردین : ارکستر سازهای بادی به سرپرستی نیما ذکایی و خوانندگی نیما رییسی یکشنبه 4 و دوشنبه 5 فروردین :گروه موسیقی نواحی ایران سازینه به سرپرستی پیمان بزرگ نیا سه شنبه 6 فروردین: ارکستر سازهای ملی نوجوانان و جوانان به خوانندگی پارسا خائف  چهارشنبه 7 و جمعه 9 فروردین: ارکستر سازهای ملی به رهبری علی اکبر قربانی به خوانندگی احسان خواجه امیری پنجشنبه 8 و دوشنبه 12 فروردین: کنسرت محمد معتمدی شنبه 10 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای زنده ارکسترهای ایرانی در نوروزگاه عید شرقی اراضی عباس آباد

اجرای زنده ارکسترهای ایرانی در نوروزگاه عید شرقی اراضی عباس آباد