مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 01:212019-03-23سياسي

امیدعلی رعنایی همه باهم برای رونق تولید وحل مشکلات اقتصادی


نام گذاری سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب، دقت، دوراندیشی، توجه جدی معظم له به مشکلات و کاستی ها، ارائه نسخه شفابخش و برون رفت از وضع موجود و حرکت به سوی وضعیت مطلوب را نشان می دهد.

- خبرگزاری فارس ـ استان اردبیل؛ سرویس سیاسی: نام گذاری سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب، دقت، دوراندیشی، توجه جدی معظم له به مشکلات و کاستی ها، ارائه نسخه شفابخش و برون رفت از وضع موجود و حرکت به سوی وضعیت مطلوب را نشان می دهد.

هر سال این نام گذاری با نگاه استراتژی نسبت به حل مشکلات مردم، پاسخ به نیازهای روز جوانان و نیل به پیشرفت های قابل قبول و نه یک شعار صرف، بلکه گفتمانی که می تواند کشور را با توجه به ظرفیت هایی که دارد به یک قدرت اقتصادی نظام بین الملل بدل کند.

از سال1370 تا 1398، بارها نسخه های شفا دهنده و برون رفت از مشکلات اقتصادی و درمان درد آن در قالب شعار سال با عناوین سال عزت ملی ، وجدان کار و انضباط اجتماعی ،  انضباط اقتصادی و مالی ، مبارزه با اسراف و زیاده روی ، صرفه جویی ، اقتدار ملی و اشتغال ، نهضت خدمت رسانی به مردم ، پاسخگویی سه قوه به ملت ، همبستگی ملی و مشارکت عمومی ، نوآوری و شکوفایی ، اصلاح الگوی مصرف ، همت مضاعف،کارمضاعف ، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهاد ، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدعلی رعنایی همه باهم برای رونق تولید وحل مشکلات اقتصادی

امیدعلی رعنایی همه باهم برای رونق تولید وحل مشکلات اقتصادی