مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 17:262019-03-23اجتماعي

آماده باش کلیه دستگاه های برای وقوع سیل/ مرخصی تمام مدیران لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمد مرادپور عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان لرستان بیان داشت: معمولاً در مباحث مدیریت بحران و برای موضوعاتی چون سیل و زلزله باید از ظرفیت مردم بیشتر استفاده کرد و اولین کار در این راستا اطلاع رسانی مناسب است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته احتمال وقوع سیل طی چند روز آینده وجود دارد و لذا باید با توجه به بارش های برف طی روزهای اخیر در الیگودرز در صورت بارندگی در روزهای پیش رو برف ها آب شده و احتمال وقوع سیل بالا می رود.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته احتمال وقوع سیل در منطقه الیگودرز و سپیددشت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش رو باید اطلاع رسانی وسیعی به شهروندان استان لرستان صورت گیرد و باید سیلاب روزهای آینده را جدی گرفت.

مرادپور یادآور شد: باید آمادگی لازم برای مواجهه با سیل وجود داشته باشد و اگر شرایط ایجاب کند باید جاده پل دختر_ خرم آباد را مسدود کنیم تا از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنیم.

این مسوول به حضور گردشگران نوروزی در استان اشاره و بیان داشت: نسبت با سال گذشته تا به امروز حدود 12 درصد افزایش میزان حضور گردشگران را در لرستان شاهد بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کلیه دستگاه های برای وقوع سیل/ مرخصی تمام مدیران لغو شد

آماده باش کلیه دستگاه های برای وقوع سیل/ مرخصی تمام مدیران لغو شد