مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 13:402019-03-23اقتصادي

تولید را آسان کنید تا رونق داشته باشیم


یک کارشناس اقتصادی، تعاون را بهترین راه حمایت از تولید دانست و گفت: رونق تولید زمانی میسر می شود که انگیزه مردم را برای ورود به عرصه تولید بیشتر کنیم و دولت بستر فعالیت های تولیدی در کشور را آسان کند.

- حمید حاج اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید اظهار کرد: چند سالی است که مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی را به عنوان شعار سال انتخاب می کنند و بر مسائل اقتصادی و معیشتی تاکید دارند.

سال گذشته نیز حمایت از کالای ایرانی را مطرح کردند که یکی دیگر از معانی رونق تولید است.

وی افزود: وقتی تولید رونق بگیرد، کالا و خدمات ایرانی هم رونق می گیرد ولی قبل از این، باید مشارکت و انگیزه مردم برای ورود به عرصه اقتصاد و تولید را افزایش دهیم و دولت امکانات و ابزارهای فعالیت تولیدی در کشور را با قیمت ارزان و شرایط آسان در اختیار مردم بگذارد.

این کارشناس اقتصادی یادآور شد که تاکید مقام معظم رهبری در بحث رونق تولید، وجوه مختلفی دارد که وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه و متخصصان و کارشناسان باید ابعاد و زوایای مختلف آن را معرفی کنند.

یکی از جنبه های تولید، خروج از وابستگی به نفت و درآمدهای نفتی است و در شرایطی که با بحران های اقتصادی مواجه می شویم، راه نجات در تولید داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید را آسان کنید تا رونق داشته باشیم

تولید را آسان کنید تا رونق داشته باشیم