مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 13:102019-03-23اقتصادي

برنامه گل گهر برای ساخت فرودگاه بین المللی


مدیر عامل شرکت معدنی صنعتی گل گهر از احداث باغ ایرانی به مساحت 200 هکتار و فرودگاه بین المللی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر تقی زاده با بیان اینکه دستور طراحی باغ ایرانی به مساحت 200 هکتار در راستای مسئولیت های اجتماعی در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته است، گفت: باغ 200 هکتاری با توجه ویژه به افزایش سرانه محیط زیست در محدوده منطقه ویژه اقتصادی گل گهر احداث خواهد شد و امیدواریم در ابتدای سال 98 کلنگ این طرح مهم و جامع به زمین زده شود.

مدیر عامل گل گهر دیگر مزیت های این باغ را چنین عنوان کرد که در این باغ یک هتل سنتی بزرگ به سبک ایرانی و اسلامی ساخته خواهد شد و به دنبال این هستیم که یک فرودگاه مدرن و بین المللی نیز در مجاورت آن ساخته شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 5000 هکتار فضای سبز در منطقه گل گهر شده است، اظهار کرد: همواره در کنار موضوع تولید که هدف اصلی شرکت است، به محیط زیست و آینده نگری در ارتباط با کاهش آلایندگی های محیط زیستی توجه خاصی شده است.

در همین راستا ایجاد 5000 هکتار فضای سبز با نام کمربند سبز سیرجان گل گهر در حال انجام است که در آن گونه های مختلف گیاهی از جمله بادام کوهی، تاغ، خرزهره، شورگز، گز شاهی، زیتون تلخ، آیلان، قره داغ و آتریپلکس کاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه گل گهر برای ساخت فرودگاه بین المللی

برنامه گل گهر برای ساخت فرودگاه بین المللی