مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 12:552019-03-23بين الملل

پمپئو با بلندگوی ایران هراسی در لبنان


وزیر امور خارجه آمریکا که در دیدار با همتای لبنانی خود با اظهاراتی مداخله جویانه درباره نقش ایران و حزب الله در لبنان هشدار داده و بر نگرانی های آمریکا درباره آن تاکید کرد.

- وزیر امور خارجه آمریکا که در دیدار با همتای لبنانی خود با اظهاراتی مداخله جویانه درباره نقش ایران و حزب الله در لبنان هشدار داده و بر "نگرانی های آمریکا" درباره آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه فیلیپینی مانیلا بولتین، مایک پمپئو که در سفر خاورمیانه ای خود روز گذشته در بیروت با جبران باسیل، همتای لبنانی خود دیدار کرد، روز گذشته در یک کنفرانس خبری مشترک از لبنان خواست تا یک انتخاب مشخص داشته باشد.

پمپئو، به ویژه درباره نقش حزب الله که ادعا می شود تحت حمایت ایران است ابراز کرد؛ این جنبش مورد هدف تحریم های آمریکا است اما دارای سه مقام در کابینه لبنان است.

وی در این کنفرانس خبری دست به فرافکنی زد و مدعی شد: لبنان و مردم لبنان دو انتخاب دارند: به عنوان ملتی مستقل و سربلند پیش بروند یا اجازه دهند که بلندپروازی های پلیدانه ایران و حزب الله آینده تان را به شما تحمیل کند .

همچنین رابرت پالادینو، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به دیدار پمپئو با مایکل آئون، رییس جمهور لبنان گفت که او بر نگرانی های شدید دولت آمریکا درباره نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو با بلندگوی ایران هراسی در لبنان

پمپئو با بلندگوی ایران هراسی در لبنان