مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 12:402019-03-23بين الملل

تحریم های جدید آمریکا علیه چند بانک ونزوئلا


واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه چند بانک ونزوئلا شامل بانک توسعه اقتصادی و اجتماعی ونزوئلا و چهار شرکت وابسته به آن اعمال کرد.

- واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه چند بانک ونزوئلا شامل "بانک توسعه اقتصادی و اجتماعی ونزوئلا" و چهار شرکت وابسته به آن اعمال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آمریکا این تحریم های جدید اقتصادی علیه ونزوئلا را به بهانه حمایت این بانک و شرکت ها از نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا اعمال کرده و از این کشور خواسته تا نزدیکان خوآن گوآیدو، رییس جمهور خودخوانده مخالفان دولت ونزوئلا را آزاد کند.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که بانک توسعه اقتصادی و اجتماعی ونزوئلا و بانک های تابعه آن در اروگوئه و بولیوی را تحریم می کند.

همچنین بانک ونزوئلا ، بانک بیسنتناریو (Banco Bicentenario) و بانک یونیورسال نیز از دیگر بانک های دولتی تحریم شده هستند.

در این بیانیه ای همچنین اعلام شده است که دولت آمریکا تمامی دارایی ها و سهام های این بانکها و شرکت ها را که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در اختیار دارند، توقیف می کند.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا در این بیانیه مدعی شد: اراده اطرافیان و نزدیکان مادورو برای استفاده از نهادهای ونزوئلا بدون حدومرز است و آن ها بانک توسعه اقتصادی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید آمریکا علیه چند بانک ونزوئلا

تحریم های جدید آمریکا علیه چند بانک ونزوئلا