مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 11:512019-03-23اجتماعي

بام مازندران و بهشتی بر فراز ابرها + تصاویر و فیلم


یکی از زیباترین روستاهای مازندران در شهرستان بابل قرار دارد که نام آن روستای فیل بند است این روستا به بام مازندران و بهشتی بر فراز ابرها شهرت دارد که در کنار رودخانه خروشان هراز واقع شده است.

- بام مازندران و بهشتی بر فراز ابرها + تصاویر و فیلم یکی از زیباترین روستاهای مازندران در شهرستان بابل قرار دارد که نام آن روستای فیل بند است این روستا به بام مازندران و بهشتی بر فراز ابرها شهرت دارد که در کنار رودخانه خروشان هراز واقع شده است.

خبرگزاری فارس مازندران بابل یکی از شهرهای زیبا و کهن ایران بوده که با داشتن جاذبه های دیدنی و اماکن گردشگری میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی خواهد بود.

این شهرستان به دلیل واقع شدن در 15 کیلومتری جنوب دریای مازندران و همچنین در 10 کیلومتری رشته کوه البرز از زیبایی های خارق العاده طبیعی برخوردار است و به عنوان یکی از مقصدهای جذاب برای گردشگران نوروزی محسوب می شود.

آب گرم ازرود در یک دره زیبای جنگلی و در مجاورت رودخانه خروشان واقع شده که مکانی درخور توجه برای گردشگران محسوب می شود.

منطقه و سد شیاده یکی از مناظر دیدنی این شهرستان به شمار می رود که با طبیعت حیرت انگیز و مناظر چشم نوازش از جایگاه ویژه ای برای دید و بازدید گردشگران برخوردار است که در این زمان از سال باتوجه به فصل شکفتن چیزی از زیبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام مازندران و بهشتی بر فراز ابرها + تصاویر و فیلم

بام مازندران و بهشتی بر فراز ابرها + تصاویر و فیلم